Aanschaf!
Wij werken met een vast aanschafbedrag en daarnaast een jaarlijkse bijdrage in de onderhoudskosten. Als aanschafbedrag brengen wij éénmalig € 4950,- ex btw in rekening. De bijdrage in de onderhoudskosten zal éénmaal per jaar in rekening worden gebracht.
Wat is bij dit bedrag inbegrepen?
In de prijs die u betaalt is alles inbegrepen:
Helemaal geen bijkomende kosten?
Nee, behoudens de genoemde onderhoudskosten wordt er niets in rekening gebracht. Mocht u een keer extra ondersteuning nodig hebben of er moet een kleine aanpassing gedaan worden (bijv. CAO of gebruikerswens) dan behoort dat tot de service. Wij hanteren hierbij een fair-use-policy.
Alleen als u in de toekomst extra maatwerk wilt laten uitvoeren zullen we daarvoor de benodigde tijd in rekening brengen. Dit zal tegen een vooraf vastgesteld uurtarief gebeuren, wat in ons contract wordt vastgelegd. Ook hier geldt: we houden het redelijk.
Kan en mag ik TourTrace overal gebruiken?
TourTrace is een cloud-applicatie. Dat betekent dat u overal waar internet is u kunt werken. Er is geen verschil meer tussen kantoor en bij u thuis. Onderweg of met vakantie, pak uw tablet en bekijk de planning, voer wijzigingen door, doe de urenregistratie. Of kijk alleen of kantoor goed bezig is en ga verder met uw vakantie.
Maar wat is dan de jaarlijkse onderhoudsbijdrage?
Dat bepalen we uiteindelijk in een persoonlijk gesprek, maar we maken sowieso onderscheid tussen kleine, middelgrote en grote bedrijven, specifieke opstartwensen, gebruikswensen etc. We maken een prijsafspraak, die reëel moet zijn naar uw organisatie toe.
Uw voordeel
Dat kan iedere organisatie snel uitrekenen. U krijgt de beschikking over een complete applicatie die iedere vergelijking met de concurrentie moeiteloos doorstaat.
Voor bedrijven die reeds een applicatie gebruiken waarvoor betaald moet worden zal ons systeem een aanzienlijke besparing opleveren.
Voor bedrijven die altijd tegen hoge licentiekosten hebben opgezien, is dit de mogelijkheid om tegen redelijke kosten over een compleet (ERP) planning systeem te beschikken.
U weet waar u aan toe bent, geen maandelijks licentiebedrag, geen verdere kosten.
Zijn er ondernemingen die TourTrace al gebruiken?
Jazeker, die zijn er. En het vermelden waard, deze ondernemingen zijn allemaal bij ons gekomen op aanraden van bestaande klanten. Daarom zijn we ook zo overtuigd van TourTrace. Sommige klanten werkten eerst met een systeem van een andere grote leverancier. Zij zijn voor ons een maatstaf!
Er zijn ondernemingen bij die er geen probleem mee hebben om als referentie te dienen en bereid zijn hun ervaringen te delen en toelichting willen geven op TourTrace.
Klinkt allemaal mooi, maar is dat ook zo?
Daar kunt u alleen achter komen in een persoonlijk gesprek. U zult dan in een eerlijk verhaal de prijzen en de ‘nieten’ horen. Oordeelt u dan zelf of TourTrace voor u interessant is.
TourTrace is uit de praktijk ontstaan, dus wij horen altijd graag wat u van TourTrace vindt en of er zaken beter kunnen. Daar worden we allemaal beter van.